Magnetofon
Čerstvé zprávy od pondělí do pátku.
070
V sekci Odkazy – matematika byl přidán odkaz o zajímavém matematickém webu „Matematika hrou“. Doporučujeme k prozkoumání a používání.
068
Minulý týden odevzdána další monitorovací zpráva díky nezměrnému úsilí D. Kleinové.
065
Krátký materiál k instruktáži pedagogických pracovníků se zaměřením na platformu EMAGNET je ke stažení - platforma emagnet (2)
064
V úterý 30.10. proběhnou dvě instruktáže pedagogů. Jedna k platformě EMAGNET a další instruktáž bude pro ověřovatel IM.
063
Seminář „Poradenské služby jsou tu pro vás“ se konal dnes v aule školy od 11 do 15_hodin. Poděkování patří všem, kdo seminář připravili, kdo přednesli připravené příspěvky a také účastníkům. Pár fotek zde.
062
Ostrá zkouška prostředí Moodle ve škole nedopadla úplně nejlépe, každopádně na moodle.ssfdr.cz je prostředí již plně funkční a začínají se tvořit první kurzy.
061
PORADENSKÉ SLUŽBY JSOU TU PRO VÁS, je název připravovaného semináře, který se bude konat 23. 10. 2012 v aule školy na Křižíkově 11 (program zde)
057
Většina ergoterapeutických a didaktických pomůcek pro poradenské pracoviště doručena.
054
Pro poradenské pracoviště budeme pořizovat didaktické a ergoterapeutické pomůcky.
052
S novým školním rokem s novou chutí do školy. Škola je teď pro všechny, chtě-nechtě, jako magnet.
051
O prázdninách byla schválena 1.monitorovací zpráva a začalo tedy druhé monitorovací období. Některé aktivity o prázdninách ustaly, ale znovu se rozběhnou od začátku září, a také projektový web trochu ožije.
049
Čekáme na výsledek monitorovací zprávy… Doplňují se závěsy dataprojektorů do učeben.
046
J. Pivrnec a J. Mikulčák kompletně nainstalovali projektor v učebně_zahradníků.
044
Monitorovací zprávu za první období odevzdala na KÚ JmK D. Kleinová. Šest učeben k instalaci interaktivních pomůcek vybráno.
042
Vybíráme učebny pro instalaci interaktivních pomůcek, bude jich snad dokonce 10. Monitorovací zpráva!
041
Těžká dřina jménem Monitorovací zpráva pokračuje. Průzkum pro ověřovatele IM http://magnet.formees.com/f/pruzkum/
039
První zkouška kompletního zavěšení dataprojektoru, propojení s počítačem a zprovoznění elektronického pera. Vše nastaveno, funkční a interaktivní!
038
D. Kleinová konzultovala na KÚ JmK. F. Voith zdařile technicky dořešil uchycení závěsu dataprojektoru.
036
D. Kleinová dává dohromady první monitorovací zprávu – je to velká práce. Panel na připevnění dataprojektoru k tabuli z dílny F. Voitha je na světě, a je povedený.
035
Vyzkoušeli jsme závěs projektoru a provedli důležité měření. Výsledek je potěšující.
034
Porada týmu poradenského pracoviště. Dorazil zkušební kus http://benq.cz/products/Projector/index.cfm/page/features/product/1231, budeme instalovat a zkoušet. Práce na monitorovací zprávě…
032
Třídíme první fotodokumentaci od J. Říhové, pěkné. Díky D. Kleinové mají jednotlivé klíčové aktivity a týmy zpracovány podrobné harmonogramy práce na další měsíce. Dobrá a potřebná věc.
029
Tohle je ten správný interaktivní projektor… http://benq.cz/products/Projector/index.cfm/product/1195
027
Dodávka dalších potřebných věcí, tentokrát hlavně pro poradenské pracoviště. Vytištěn informační leták o projektu.
026
Výběr didaktických a ergoterapeutických pomůcek. Vydatně pomohla M. Lukšová.
025
Doručena sada na stříhání a svařování plastů. Rozvahy nad montáží interaktivních projektorů v učebnách.
024
Nákupy na tvorbu pomůcek; přehled pomůcek zde. Nové informace k interaktivním pomůckám – možná budou ještě změny.
023
Kompletní seznam učebních pomůcek s harmonogramem jejich tvorby atd. je hotov – brzy uveřejníme. Zajímavě pokračuje vývoj stavebnice PETpa. Přípravy na nákup materiálu.
022
Podle všeho už běží projektový Moodle, jako součást klíčové aktivity č.4 – „Ve škole i na dálku“.
021
Základ stavby z vrbového proutí vyměřen a položen (zasazen do země). Dobrou práci na této živé stavbě odvádějí metodici H. Kovářová a K. Vičarová společně s tvůrcem F. Voithem. Wifina už wifíííí.
020
Některé učební pomůcky dostávají jasnější podobu (např. stavebnice PETpa). Osmička ověřovatelů interaktivních pomůcek je zdá se kompletní. Hlavně pro ověřovatele IM byla čerstvě otevřena školička Open-Sankoré.